Proč začít létat v naší letecké škole 

Létání je celoživotní vášeň, proto vám sdělíme, proč začít létat u nás.

Proč vůbec začít

V současné době je hlad po pilotech. Po celém světe chybí nespočet pilotů dopravních letadel. Být profesionálním pilotem znamená být pilotem tělem i duší, tedy když se vydáte na dráhu profesionálního pilota, tak se po úspěšném získání certifikátu rozhlížíte, kam vůbec nastoupíte.  Musíte se rozhodnout na základě podmínek společností, kam se vydáte. Tu pravou leteckou společnost, která vám bude tzv. sedět, budete hledat doslova po celém světě. Než se ale dostanete do kokpitu velkého dopravního letadla, musíte provést mnoho věcí a pracovat hlavně sám na sobě. Také finanční prostředky, které musíte vynaložit k výcviku dopravního pilota, nejsou malé, v současnosti se pohybují kolem 2 500 000,-Kč s DPH.  

Než se dostanete do kokpitu dopravního letadla, tak je potřeba pracovat sám na sobě a mít také dostatek finančních prostředků

UBeruskyAir - středisko pilotního výcviku ultralehkých letadel

Proč u nás? Protože u nás můžete zahájit výcvik již v 15 letech na ultralehkém letadle, což je prvotní styk s letadlem a létáním všeobecně. Máme tradici, že začít létat je potřeba na těch nejednodušších letadlech, a až po nabitých zkušenostech postupně přecházet na letadla složitější a rychlejší. Máme s tím již dostatek zkušeností. Piloti, kteří nejdříve získali pilotní průkaz k létání na ultralehkých letadlech a poté přešli na letadla všeobecného letectví, tak lépe zvládají postupný výcvik k dosažení pilota dopravních letadel, mají více praktických dovedností a zkušeností.

Lépe je začít létat na jednoduchých letadlech a poté přejít na složitější

U nás za výcvik pilota ultralehkých letadel dáte maximálně 60 000,-Kč s DPH, kdežto když půjdete provádět výcvik do letecké školy všeobecného letectví, tak dáte minimálně 150 000,-Kč s DPH, a to vám musí opravdu jít, musíte mít super talent. Proto všem zájemcům, kteří se chtějí stát pilotem, doporučujeme nejdříve vyzkoušet naši školu leteckého výcviku ultralehkých letadel a poté v klidu přejít na letadla všeobecného letectví, jako je Cessna, Zlín apod.  

Když si spočítáte náklady na váš výcvik a budete chtít přejít z ultralehkých letadel na letadla všeobecného letectví, tak se vám praktický prvotní výcvik soukromého pilota všeobecného letectví krátí z 45 hodin na 35 hodin, protože již máte nějaké zkušenosti.

Zůstat jen pilotem ultralehkých letadel?

Může se vám také stát, že zjistíte, že na létání, či stát se pilotem, nemáte vlohy, nebo si uvědomíte, že vám pro létání stačí jen zůstat pilotem ultralehkých letadel a létat si za menší peníze, než se vrhnout ihned do letadel všeobecného letectví. V současné době je na trhu mnoho sportovních letadel, které přesahují i výkony letadel typu Cessna apod., proto létání s ultralehkými letadly je v současnosti postačující pro soukromé létání, a to s doletem do míst celé Evropy. 

Jinak všichni piloti, kteří létají pro leteckou školu UBeruskyAir, jsou instruktoři ultralehkých letadel a zároveň letadel všeobecného letectví.  

Přijďte se k nám třeba jen podívat, rádi vás uvítáme.